Mihailo Ponjavić donosi preko dve decenije dugog iskustva u prodaji i digitalnom ekosistemu. Trenutno radi kao generalni direktor u ePonudi, vodećoj srpskoj platformi za pametnu kupovinu i poređenje cena. Tokom svoje karijere bio je na ključnim pozicijama u nekoliko kompanija koje su snažno povezane sa digitalnim ekosistemom.
Mihailo nam je dao odgovore na sledeća pitanja:
1. Kako će AI oblikovati internet kupovinu u narednoj godini, šta su predikcije?
2. Kako će ukidanje podrške kolačićima uticati na e-commerce u 2024. godini?
3. Koliko će biti važno omnichannel iskustvo tj. prodaja preko više kanala istovremeno?
4. Šta će biti najvažnije u stvaranju predikcija kupovine i što boljeg targetinga? Da li je to AI ili nešto drugo?
5. Da li postoje planovi za unapređenje dostave i poslovanje kurirskih službi?
6. Gde je Srbija u odnosu na svet kad je dostava u pitanju?
Ne propustite da čujete odgovore na ova ključna pitanja za vaše poslovanje.