Михаило Поњавић доноси преко две деценије дугог искуства у продаји и дигиталном екосистему. Тренутно ради као генерални директор у еПонуди, водећој српској платформи за паметну куповину и поређење цена. Током своје каријере био је на кључним позицијама у неколико компанија које су снажно повезане са дигиталним екосистемом.
Михаило нам је дао одговоре на следећа питања:
1. Како ће АI обликовати интернет куповину у наредној години, шта су предикције?
2. Како ће укидање подршке колачићима утицати на e-commerce у 2024. години?
3. Колико ће бити важно omnichannel искуство тј. продаја преко више канала истовремено?
4. Шта ће бити најважније у стварању предикција куповине и што бољег таргетинга? Да ли је то АI или нешто друго?
5. Да ли постоје планови за унапређење доставе и пословање курирских служби?
6. Где је Србија у односу на свет кад је достава у питању?
Не пропустите да чујете одговоре на ова кључна питања за ваше пословање.