Домен: oetker.rs
Датум прве регистрације: 19. 3. 2008.
Статус: Активан
Саговорник: Милош Савић, Digital Manager, Dr. Oetker d.o.o, Шимановци
У којој мери и обиму је Dr. Oetker био присутан на српском тржишту 2008. године и да ли је већ у то време користио тадашње могућности промоције производа и бренда путем интернета?
Dr. Oetker је 2008. године у Србији био присутан као компанија за увоз и дистрибуцију одређеног дела асортимана производа. У то време били смо присутни кроз традиционалне канале продаје и маркетинга, а .rs домен смо регистровали одмах у првим данима почетка рада регистра новог националног домена. Преко веб-сајта смо промовисали асортиман који је био доступан у том тренутку.
Временом је интернет постајао све важнији канал комуникације. Паралелно са његовим развојем, на нашим просторима развијало се и наше присуство на њему. Веб-сајт oetker.rs постао је један од кључних канала комуникације ка циљним групама. У претходном времену смо уложили доста времена и пажње за развој дигиталне стратегије, са циљем да се приближимо нашим потрошачима.
Поред матичног веб-сајта, истакли бисмо и веома значајно присуство на друштвеним мрежама, посебно развој локалне платформе за дељење рецепата „Рецептотека”, која подстиче креирање садржаја који стварају сами корисници (енг. user generated content).
Шта су примарне функције у промоцији које се реализују путем матичног сајта?
Наш сајт oetker.rs има неколико кључних функција. Пре свега, служи као платформа за представљање асортимана наших производа, омогућавајући потрошачима да сазнају више о њима и да пронађу све релевантне информације. Такође, на сајту се налази велики број рецепата за све прилике, као и корисни савети и трикови за припрему посластица. Истакли бисмо и блог постове на различите теме кроз које се трудимо да потрошаче едукујемо, забавимо и инспиришемо.
Колико је сајт моћна алатка и део напора компаније у вези са друштвено одговорним активностима?
Dr. Oetker Srbija је друштвено одговорна компанија, која настоји да, својим пословањем и активностима, пружи допринос и широј друштвеној заједници, укључујући ту, пре свега, осетљиве категорије лица, попут деце без родитељског старања.
Веб-сајт је један од значајних алата када је реч о комуницирању друштвено одговорних активности наше компаније, међу којима је пре свега дугогодишња подршка рада Фондације СОС Дечија села.
У којој мери сајт учествује у грађењу заједнице са потрошачима?
Грађење заједнице са потрошачима нам је од изузетне важности, а наш сајт је почетна и крајња тачка комуникације на интернету, која је кључна за успешно функционисање те заједнице. Сајт је незаобилазна тачка комуникације, пре свега у смислу да потрошачи на њему могу пронаћи све битне информације о компанији и асортиману производа.
Кроз креативне објаве и огласе на друштвеним мрежама и порталима, линковањем ка производима и рецептима, потрошаче усмеравамо управо ка веб-сајту, где могу пронаћи ширу, употребну вредност производа.
Путем сајта потрошачима омогућавамо да се пријаве на њузлетер како би редовно добијали најновије информације о нашим производима, рецептима, занимљивостима, награђивањима и другим активацијама.
Да ли ће се и у будућем периоду посебна пажња посвећивати интернет присуству бренда?
Све време се трудимо да унапређујемо и јачамо онлајн присуство нашег бренда. Свакодневно пратимо нове трендове, прилагођавамо се и настављамо да градимо нашу заједницу.
Дигитални канали су постали један од главних видова комуникације и информисања наших потрошача, тако да континуирано улажемо у дигиталне стратегије и унапређење нашег интернет присуства.
Наша изграђена, велика и јака интернет заједница расте и даље, и ми је ширимо присуством на новим каналима комуникације, како сопственим, тако и путем сарадње са food блогерима, познатим личностима, инфлуенсерима и микро-инфлуенсерима.