Domen: oetker.rs
Datum prve registracije: 19. 3. 2008.
Status: Aktivan
Sagovornik: Miloš Savić, Digital Manager, Dr. Oetker d.o.o, Šimanovci
U kojoj meri i obimu je Dr. Oetker bio prisutan na srpskom tržištu 2008. godine i da li je već u to vreme koristio tadašnje mogućnosti promocije proizvoda i brenda putem interneta?
Dr. Oetker je 2008. godine u Srbiji bio prisutan kao kompanija za uvoz i distribuciju određenog dela asortimana proizvoda. U to vreme bili smo prisutni kroz tradicionalne kanale prodaje i marketinga, a .rs domen smo registrovali odmah u prvim danima početka rada registra novog nacionalnog domena. Preko veb-sajta smo promovisali asortiman koji je bio dostupan u tom trenutku.
Vremenom je internet postajao sve važniji kanal komunikacije. Paralelno sa njegovim razvojem, na našim prostorima razvijalo se i naše prisustvo na njemu. Veb-sajt oetker.rs postao je jedan od ključnih kanala komunikacije ka ciljnim grupama. U prethodnom vremenu smo uložili dosta vremena i pažnje za razvoj digitalne strategije, sa ciljem da se približimo našim potrošačima.
Pored matičnog veb-sajta, istakli bismo i veoma značajno prisustvo na društvenim mrežama, posebno razvoj lokalne platforme za deljenje recepata „Receptoteka”, koja podstiče kreiranje sadržaja koji stvaraju sami korisnici (eng. user generated content).
Šta su primarne funkcije u promociji koje se realizuju putem matičnog sajta?
Naš sajt oetker.rs ima nekoliko ključnih funkcija. Pre svega, služi kao platforma za predstavljanje asortimana naših proizvoda, omogućavajući potrošačima da saznaju više o njima i da pronađu sve relevantne informacije. Takođe, na sajtu se nalazi veliki broj recepata za sve prilike, kao i korisni saveti i trikovi za pripremu poslastica. Istakli bismo i blog postove na različite teme kroz koje se trudimo da potrošače edukujemo, zabavimo i inspirišemo.
Koliko je sajt moćna alatka i deo napora kompanije u vezi sa društveno odgovornim aktivnostima?
Dr. Oetker Srbija je društveno odgovorna kompanija, koja nastoji da, svojim poslovanjem i aktivnostima, pruži doprinos i široj društvenoj zajednici, uključujući tu, pre svega, osetljive kategorije lica, poput dece bez roditeljskog staranja.
Veb-sajt je jedan od značajnih alata kada je reč o komuniciranju društveno odgovornih aktivnosti naše kompanije, među kojima je pre svega dugogodišnja podrška rada Fondacije SOS Dečija sela.
U kojoj meri sajt učestvuje u građenju zajednice sa potrošačima?
Građenje zajednice sa potrošačima nam je od izuzetne važnosti, a naš sajt je početna i krajnja tačka komunikacije na internetu, koja je ključna za uspešno funkcionisanje te zajednice. Sajt je nezaobilazna tačka komunikacije, pre svega u smislu da potrošači na njemu mogu pronaći sve bitne informacije o kompaniji i asortimanu proizvoda.
Kroz kreativne objave i oglase na društvenim mrežama i portalima, linkovanjem ka proizvodima i receptima, potrošače usmeravamo upravo ka veb-sajtu, gde mogu pronaći širu, upotrebnu vrednost proizvoda.
Putem sajta potrošačima omogućavamo da se prijave na njuzleter kako bi redovno dobijali najnovije informacije o našim proizvodima, receptima, zanimljivostima, nagrađivanjima i drugim aktivacijama.
Da li će se i u budućem periodu posebna pažnja posvećivati internet prisustvu brenda?
Sve vreme se trudimo da unapređujemo i jačamo onlajn prisustvo našeg brenda. Svakodnevno pratimo nove trendove, prilagođavamo se i nastavljamo da gradimo našu zajednicu.
Digitalni kanali su postali jedan od glavnih vidova komunikacije i informisanja naših potrošača, tako da kontinuirano ulažemo u digitalne strategije i unapređenje našeg internet prisustva.
Naša izgrađena, velika i jaka internet zajednica raste i dalje, i mi je širimo prisustvom na novim kanalima komunikacije, kako sopstvenim, tako i putem saradnje sa food blogerima, poznatim ličnostima, influenserima i mikro-influenserima.