Миломир Драговић је изградио каријеру која премошћава технологију, образовање, традицију и иновације. Директор је фирме Тараба која се бави креирањем дигиталних производа. Оснивач је Тараба Портала који представља Миломирову посвећеност очувању и промоцији ћирилице у дигиталном простору. Такође се активно бави едукацијом и креирањем стартапа Oakify који аутоматизује индуструју догађа.
Миломир нам је дао одговоре на следећа питања:
1. Тараба, зашто тај назив бренда?
2. Који су изазови креирања бренда који се примарно обраћа на ћириличном писму?
3. На Тараба порталу се налази и речник. Шта је поента Тараба речника?
4. Чему је намењен и коме је намењен садржај на Тараба порталу?
5. Како пружити пример другима за добру употребу ћирилице на интернету и у брендингу?
Не пропустите да чујете одговоре на ова кључна питања за ваше пословање.