
Oва опција је за сада видљива само на мобилном телефону, а надамо се да ће у скорој будућности бити доступна и на лаптоп и десктоп рачунару.
Такође, у овом тренутку није омогућено праћење статистике примљених и послатих порука.
Поруке могу да се пошаљу на два начина: или директним СМС-ом (оно што зовемо класичном поруком), или тако што ћете се повезати преко Вотсап апликације и преко ње остварити директну комуникацију са клијентима.
Како се убацује број телефона и URL Вотсапа?
Процес активације крећете тако што одете на опцију „уређивање профила”.
Затим потражите опцију „чет” (Chat), односно поруке.
У оквиру Гугл бизнис профила за сада је подешено тако да морате да се определите за једну од доступних опција: СМС или Вотсап.
Када је реч о опцији за СМС, ту је ситуација једноставна.
Одабере се држава како би се интегрисао позивни број.
У другом дугуљастом прозорчету напише се број мобилног телефона.
Када говоримо о избору Вотсап апликације, ту је мало ствар компликованија, јер је потребно да се у дугуљасто прозорче убаци URL вашег налога на Вотсапу, односно налог броја путем којег желите да комуницирате.
URL Вотсап налога мора ручно да се формира, јер URL није аутоматски интегрисан у Вотсап апликацији.
По упутству из центра за помоћ Вотсапа, URL се формира на начин:
Исправно: https://wa.me/381604433596
Неправилно: https://wa.me/+3810604433596
Оно што треба имати на уму јесте да је ова опција уведена пре пар недеља и да може да се деси да још увек није омогућена у вашем налогу.
Када корисник кликне на поруке на мобилном телефону, отвара се избор на који начин ће да вас контактира, да ли директном поруком или преко Вотсапа.
Интересантна ствар за СМС поруку је да је она била доступна до 1. августа 2024. године, када је укинута. Од тог датума је избрисана и сва историја порука.
Приличан број нас који радимо услуге ажурирања Гугл бизнис профила писао је Гугл подршци предлог да се поруке врате јер су у неким браншама давале баш добре резултате.
Наше искуство говори да ова комуникација СМС-ом веома добро ради у здравственим браншама, козметичким, фризерским салонима и салонима за масажу јер је договор брз и лак.
Погледајте видео како да активирате поруке у вашем Гугл бизнис профил налогу.
Надамо се да ћете користити ову могућности и повећати промет и видљивост вашег бизниса.