pitajte.rs vebinar: Postprodaja i zadovoljstvo korisnika

FacebookLinkedinEmail
31.01.2025.
pitajte.rs vebinar: Postprodaja i zadovoljstvo korisnika
Februarsko izdanje pitajte.rs vebinara održaće se u sredu, 4. februara. Ovog puta govorimo o postprodajnim aktivnostima i zadovoljstvom korisnika nakon kupovine. O ovoj temi govori Filip Brdarić, menadžer za uspeh klijenata.

Postprodaja nije samo završni korak prodajnog ciklusa, već ključni deo izgradnje dugoročnih odnosa sa korisnicima. Obuhvata tehničku podršku, upravljanje odnosima, i proaktivne inicijative za zadovoljstvo korisnika. Zadržavanje postojećih klijenata utiče na povećanje postojeće prodaje i otvara mogućnosti nove preko mreže postojećih, lojalnih klijenata.

Filip Brdarić se već desetak godina bavi postprodajnim aktivnostima i zadovoljstvom korisnika nakon kupovine određenog softvera. Radio je u nekoliko entiteta koji se bave razvojem i prodajom SaaS proizvoda u B2B segmentu i sa vama deli znanje o tome kako oblikovati postprodajni proces za uspešno građenje i održavanje odnosa sa klijentima.

Trenutno radi u firmi Culture Amp. Culture Amp je platforma za upravljanje iskustvom zaposlenih, koja omogućava organizacijama da prikupljaju povratne informacije, mere angažovanost i unapređuju performanse svojih timova. Culture Amp je stekao poverenje preko kompanija širom sveta, pružajući im alate za unapređenje kulture na radnom mestu i postizanje boljih poslovnih rezultata.

Filipova trenutna uloga je upravljanje odnosa sa klijentima za deo prozvoda koji pokriva analitiku podataka o zaposlenima. Analitika ljudi omogućava donošenje odluka na osnovu podataka, a ne intuicije. Kako su Filipu oduvek bile interesantne teme upravljanja ljudskim resursima, kao i analiza podataka radi donošenja odluka, ovo je za njega dobitna kombinacija.

Upravljanje odnosima sa klijentima je Filipov fokus i on će vam u ovom vebinaru pričati o tome:

  1. Kako postprodaja oblikuje uspešno korisničko iskustvo
  2. Koja je razlika između podrške korisnicima i Customer Success-a
  3. Faze ciklusa korisnika u korišćenju B2B SaaS proizvoda
  4. Koji su ključni alati i kanali komunikacije sa korisnicima u postprodaji
  5. Benefiti uspostavljanja odnosa sa klijentima i mogućnosti monetizacije
  6. Merenje uspešnosti odnosa sa klijentima i postavljanje ciljeva

 

Ukoliko vam je ova tema zanimnjiva i korisna, pogledajte 5. februara u 20 časova premijerno izdanje pitajte.rs vebinara na Jutjub kanalu RNIDS-a.

Pozivamo vas da u komentarima postavite pitanja vezano za ovu temu, a Filip će se potruditi da na njih odgovori tokom trajanja vebinara.

Narednih meseci očekuju nas novi vebinari, a vi predložite predavače i pripremite pitanja. Pogledajte i druge pitajte.rs vebinare. 

Pratite naše sadržaje na domen.rs kao i objave na društvenim mrežama da biste bili u toku sa svim korisnim i zanimljivim sadržajima koje objavljujemo, kao i da biste saznali teme predstojećih vebinara. Ili se prijavite na naš njuzleter Domenske vesti i sve navedene i brojne druge informacije stizaće jednom mesečno u vaš inboks.

FacebookLinkedinEmail