pitajte.rs вебинар: Постпродаја и задовољство корисника

FacebookLinkedinEmail
31.01.2025.
pitajte.rs вебинар: Постпродаја и задовољство корисника
Фебруарско издање pitajte.rs вебинара одржаће се у среду, 4. фебруара. Овог пута говоримо о постпродајним активностима и задовољством корисника након куповине. О овој теми говори Филип Брдарић, менаџер за успех клијената.

Постпродаја није само завршни корак продајног циклуса, већ кључни део изградње дугорочних односа са корисницима. Обухвата техничку подршку, управљање односима, и проактивне иницијативе за задовољство корисника. Задржавање постојећих клијената утиче на повећање постојеће продаје и отвара могућности нове преко мреже постојећих, лојалних клијената.

Филип Брдарић се већ десетак година бави постпродајним активностима и задовољством корисника након куповине одређеног софтвера. Радио је у неколико ентитета који се баве развојем и продајом SaaS производа у B2B сегменту и са вама дели знање о томе како обликовати постпродајни процес за успешно грађење и одржавање односа са клијентима.

Тренутно ради у фирми Culture Amp. Culture Amp је платформа за управљање искуством запослених, која омогућава организацијама да прикупљају повратне информације, мере ангажованост и унапређују перформансе својих тимова. Culture Amp је стекао поверење преко компанија широм света, пружајући им алате за унапређење културе на радном месту и постизање бољих пословних резултата.

Филипова тренутна улога је управљање односа са клијентима за део прозвода који покрива аналитику података о запосленима. Аналитика људи омогућава доношење одлука на основу података, а не интуиције. Како су Филипу одувек биле интересантне теме управљања људским ресурсима, као и анализа података ради доношења одлука, ово је за њега добитна комбинација.

Управљање односима са клијентима је Филипов фокус и он ће вам у овом вебинару причати о томе:

  1. Како постпродаја обликује успешно корисничко искуство
  2. Која је разлика између подршке корисницима и Customer Success-a
  3. Фазе циклуса корисника у коришћењу B2B SaaS производа
  4. Који су кључни алати и канали комуникације са корисницима у постпродаји
  5. Бенефити успостављања односа са клијентима и могућности монетизације
  6. Мерење успешности односа са клијентима и постављање циљева

 

Уколико вам је ова тема занимњива и корисна, погледајте 5. фебруара у 20 часова премијерно издање pitajte.rs вебинара на Јутјуб каналу РНИДС-а.

Позивамо вас да у коментарима поставите питања везано за ову тему, а Филип ће се потрудити да на њих одговори током трајања вебинара.

Наредних месеци очекују нас нови вебинари, а ви предложите предаваче и припремите питања. Погледајте и друге pitajte.rs вебинаре. 

Пратите наше садржаје на domen.rs као и објаве на друштвеним мрежама да бисте били у току са свим корисним и занимљивим садржајима које објављујемо, као и да бисте сазнали теме предстојећих вебинара. Или се пријавите на наш њузлетер Доменске вести и све наведене и бројне друге информације стизаће једном месечно у ваш инбокс.

FacebookLinkedinEmail