pitajte.rs vebinar: Kako kreativci rešavaju probleme?

FacebookLinkedinEmail
30.05.2024.
pitajte.rs vebinar: Kako kreativci rešavaju probleme?
Jun započinjemo novim izdanjem pitajte.rs vebinara koji smo posvetili kreativnom procesu i kreativnom rešavanju problema. O ovoj temi govori Miloš Skokić, suosnivač agencije Žiška.

U advertajzingu se problemi rešavaju uvek na isti način. Klijent pripremi brif - opis problema. Agencija odredi nekoliko stručnjaka koji se osame negde na više nedelja. Čitaju brif, čitaju istraživanja, razmišljaju, rade ko zna šta… i nakon toga se pojave preumorni sa PPT prezentacijom od 100+ slajdova koji bi trebalo da donesu rešenje.

Ali kako zapravo taj proces izgleda? Šta se dešava iza zavese? Brejnstorming sesije od osam sati? Samostalni rad ili rad u grupi? Gomila istraživanja i pešačkog rada ili jurenje za trenucima lude inspiracije? Da li tu postoje uloge? Jasno definisani koraci? Ili je to proces sličniji prizivanju kiše, mističan, mračan, ali uvek zabavan?

Način na koji kreativci u agencijama rade na rešavanju problema je često pogrešno shvaćen, ali nakon bližeg posmatranja, može biti veoma koristan bilo kome, u bilo kom okruženju, ako pokušava da shvati i obradi veliki broj informacija i da smisli nešto novo i korisno. Međutim, kreativni proces nije sasvim intuitivan i ako probate da ga organizujete „po osećaju“ možete završiti frustrirani ili sa uverenjem da „brejnstorming ne radi“. Ne radi, jer ne radi sve. Radi samo jednu malu stvar u jednom delu divergentnog procesa. I to samo ako je odlično pripremljen.

Pitanja na koja odgovara ovaj vebinar su:

  • Čemu služi brejnstorming?
  • Kako se smišljaju nove stvari?
  • Kako se radi priprema i istraživanje u kreativnom procesu?
  • Da li je bolji individualni ili grupni rad?
  • Šta je konvergencija, a šta divergencija u kreativnom radu?
  • Kako prepoznati dobru ideju?
  • Šta je prototipisanje i mokapovanje?
  • Koje su nove tendencije u organizaciji kreativnog rada?

Miloš Skokić je suosnivač agencije Žiška, kreativni direktor i kreator sadržaja. Advertajzingom se bavi od 2013. godine, sa fokusom na digitalni marketing i sadržaj. Postao je preduzetnik 2016. od kada se orijentiše na organizaciju kreativnog rada i advertajzing u generalnom smislu. Govornik je na regionalnim konferencijama, jedan je od DIMAQ trenera, i često žirira advertajzing festivale. Stalno istražuje formate i nove kreativne izraze, a Žiška podkast, njegov gejming Jutjub kanal i TikTok profil posvećen „štreberskoj“ kulturi su neki od poslednjih uspešnih projekata ili samo zabavnih hobija. Teško je proceniti.

Ukoliko vam je ova tema zanimnjiva i korisna, pogledajte 5. juna u 20 časova premijerno izdanje pitajte.rs vebinara na Jutjub kanalu RNIDS-a.

Pozivamo vas da u komentarima postavite pitanja vezano za ovu temu, a Miloš će se potruditi da na njih odgovori tokom trajanja vebinara.

Narednih meseci očekuju nas novi vebinari, a vi predložite predavače i pripremite pitanja. Pogledajte i druge pitajte.rs vebinare. 

Pratite naše sadržaje na domen.rs kao i objave na društvenim mrežama da biste bili u toku sa svim korisnim i zanimljivim sadržajima koje objavljujemo, kao i da biste saznali teme predstojećih vebinara. Ili se prijavite na naš njuzleter Domenske vesti i sve navedene i brojne druge informacije stizaće jednom mesečno u vaš inboks.

FacebookLinkedinEmail