Nestanak 3rd party kolačića postavlja pitanje kako će to uticati na učinkovitost targetiranja u kampanjama i šta to znači za digitalne medije koji će kroz segmentiranje svoje publike morati da ponude alternativu Gugl i Meta oglašavanju. Dok istražujemo i razumemo posledice ovog izazova, ključno je da shvatimo kako će nova pravila oblikovati strategije oglašavanja, ali i kako će se čitava industrija prilagoditi novim okolnostima kako bi osigurala kontinuiranu efikasnost oglašavanja i targetiranja ciljane publike.
Aleksandar Petković je studirao na Elektronskom fakultetu u Nišu gde je diplomirao i stekao master diplomu na smeru za računarsku tehniku i informatiku. Iza sebe ima dugogodišnje agencijsko iskustvo u vođenju digitalnih projekata i kampanja, kao i u kreiranju širokog spektra digitalnih strategija za klijente različitih veličina i iz različitih industrija. Nakon uspešnog dvogodišnjeg mandata kao Izvršni direktor IAB Serbia, karijeru započinje na MONDO portalu u okviru Adria Media Group sistema, a trenutno obavlja funkciju Growth direktora. Predavač je na Fakultetu za Medije i Komunikacije na predmetu “Biznis modeli u onlajn medijima”.
Ukoliko vam je ova tema zanimnjiva i korisna, pogledajte 3. aprila u 20 časova premijerno izdanje pitajte.rs vebinara na Jutjub kanalu RNIDS-a.
Pozivamo vas da u komentarima postavite pitanja vezano za ovu temu, a Aleksandar će se potruditi da na njih odgovori tokom trajanja vebinara.
Narednih meseci očekuju nas novi vebinari, a vi predložite predavače i pripremite pitanja. Pogledajte i druge pitajte.rs vebinare.
Pratite naše sadržaje na domen.rs kao i objave na društvenim mrežama da biste bili u toku sa svim korisnim i zanimljivim sadržajima koje objavljujemo, kao i da biste saznali teme predstojećih vebinara. Ili se prijavite na naš njuzleter Domenske vesti i sve navedene i brojne druge informacije stizaće jednom mesečno u vaš inboks.