Prvog februara u 20 časova posetite RNIDS-ov Jutjub kanal i saznajte kako poznati brendovi koriste antitezu u svojoj promociji.
Gost je Dušan Simić, direktor za strateško planiranje u agenciji Communis.
Šta ako niste zadovoljni statusom quo, ako volite da talasate, želite velike ideje i „out of the box“ rešenja?
Ovo je priča o brendovima koji su odbacivali stereotipe, prkosili očekivanom, išli u suprotom smeru od drugih, i što je najteže - izlazili iz svoje zone komfora. Ovaj vebinar nas uči o metodologiji dolaženja do velike ideje, o komunikacionom pristupu zasnovanom na antitezi, a o ovoj temi govori Dušan Simić, direktor za strateško planiranje u agenciji Communis.
Dušan je na konkursu za plakat na temu očuvanja biodiverziteta, koji su organizovale IAA (International Advertising Association) i Ujedinjene nacije, 2010. godine osvojio prvu svetsku nagradu. Iste godine dobio je nagradu „Dragan Sakan – New Idea“ za inovativno razmišljanje u tržišnim komunikacijama koju dodeljuje UEPS (Udruženje za tržišne komunikacije Srbije).
Ima više od decenije iskustva u oblasti komunikacije i strateškog planiranja. Tokom karijere učestvovao je u kreiranju kampanja za najpoznatije brendove na srpskom tržištu.
U ovom izdanju vebinara ćemo saznati:
• Šta je antiteza u komunikaciji i kako dolazimo do nje?
• Koje sve faktore treba da uzmemo u obzir prilikom njenog formulisanja?
• Koje su pozitivne strane njenog korišćenja?
• Koji brendovi i na koji način su primenili ovu metodologiju?
Više o ovome pogledajte 1. februara u pitajte.rs vebinaru na Jutjub kanalu RNIDS-a.
Pozivamo vas da u komentarima postavite pitanja vezano za ovu temu, a Dušan će se potruditi da na njih odgovori tokom trajanja vebinara.
Narednih meseci očekuju nas novi vebinari, a vi predložite predavače i pripremite pitanja. Pogledajte i druge pitajte.rs vebinare.
Pratite naše sadržaje na domen.rs kao i objave na društvenim mrežama da biste bili u toku sa svim korisnim i zanimljivim sadržajima koje objavljujemo, kao i da biste saznali teme predstojećih vebinara. Ili se prijavite na naš njuzleter Domenske vesti i sve navedene i brojne druge informacije stizaće jednom mesečno u vaš inboks.