Даниелина десна рука, Виолета Радуловић, сматра да искуство и ужитак које Bleyzer нуди у свом Hub-у на Косанчићевом венцу само може да се мери с највећим светским модним брендовима.
Кад је настао Bleyzer?
Виолета Радуловић: Даниела је покренула Bleyzer пре више од деценије. Испрва се овај бренд бавио производњом кожне галантерије, али с временом је то прерасло у израду уникатне женске гардеробе.
Почели смо с једном кројачицом, па смо тако, малим корацима, из године у годину, израсли у тим који чине три кројачице, једна моделарка, колегиница из маркетинга, колега из продаје. Нигде не журимо, ослушкујемо и пратимо, како потребе бренда, тако и потребе тржишта.
Данас имамо колекције за свако годишње доба и редовно додајемо нове одевне комаде од природних материјала.
Како је Bleyzer добио назив?
Даниела Драганов: Док сам одрастала, у нашој породици се одувек за сако говорило блејзер, па ми је самим тим та реч била прва асоцијација када сам размишљала о називу бренда. На уму је била оштра и јасна форма, те се Bleyzer са Y некако сам наметнуо.
Како долазите до клијената?
Виолета Радуловић: Углавном преко препоруке. Током деценије постојања, имамо велики број предивних жена које с уживањем купују и носе наше моделе. Наравно, ту су и други маркетиншки канали комуникације, али је ипак та препорука непроцењива. Из године у годину тржиште све више препознаје квалитет домаће производње.
Имамо и знатан број клијента из иностранства који поручују преко веб-странице.
Циљ нашег маркетинга је да купце добро упознамо, да их схватимо тако добро да производи које креирамо буду такви да им у потпуности одговарају и да се сами продају.
Пословна филозофија нам је таква да купца стављамо у центар активности и читаве организације.
Где вас клијенти могу наћи?
Виолета Радуловић: Мода је доступна у мери у којој су доступни и канали комуникације. Отуда динамичне комуникационе промене, с акцентом на масовним интеракцијама, снажно доприносе томе да се мода са пиједестала недоступности и недостижности – на ком је деценијама, па и вековима – „спусти” у сваки кутак света и, више него икада, буде подједнако доступна свима.
Седиште нам је на Косанчићевом венцу, у Улици Добрице Ћосића 7, а сваки наш производ се може поручити на сајту, као и на друштвеним мрежама
Иначе, иако смо смештени на Косанчићевом венцу, односну у центру Београда, наш локал није у прометном делу, што је донекле и била идеја. Наиме, нама не треба излог јер је суштина у самом искуству куповине и у квалитету наших производа и то нас најбоље представља.
Како бисте дефинисали гардеробу коју производите?
Виолета Радуловић: Модна индустрија обухвата широк дијапазон врста, структура и обима послова који се обављају у циљу да се задовоље потрошачи. Наше опредељење је business cesual. Када нам неко постави ово питање, волимо да цитирамо Оскара Вајлда:
„Мода пружа човеку сигурност какву ни религија није успела да му пружи.”
Можда је баш то одговор, тежимо ка томе да гардероба коју производимо пружи сигурност.
Никако се не уклапамо у оно што је тренутно модерно на тржишту. Наши модели су оштрих линија и јасног кроја – онако како их Даниела дизајнира. И то, с разлогом, никада не излази из моде.
Шта је оно што издваја Bleyzer од других брендова?
Виолета Радуловић: Ванвременски модни стил, као и доживљај који сваки пажљиво сашивени комад одеће изазове код наших купаца.
Сваки комад одеће се ручно шије и то искључиво од природних материјала: вуне, лана, памука, вискозе, свиле.
Дакле, поред уникатне гардеробе, ви нудите и подједнако уникатно искуство?
Виолета Радуловић: Наш Hub није замишљен као продавница. На једном месту је производња, звук машина за шивење, мирис природних материјала, пара од пегле, али и добра музика, кафа и домаћа ракијица. У нашем простору је веома необична енергија. Различите, дивне жене које су наши клијенти, као и цео Bleyzer тим, доприносе томе.
Волимо да организујемо и књижевне вечери, спајамо моду, поезију и вино, а често организујемо и хуманитарне догађаје.
Овде долази до размене енергије, искустава, интересовања и животних стилова.
То се најбоље огледа током тзв. Bleyzer Hub Day-а: сваке среде радимо продужено, до 20 часова, и тада размењујемо енергију и искуства, без икакве обавезе да се нешто купи.
Са преко 16.000 пратилаца, врло сте популарни на Инстаграму.
Виолета Радуловић: Инстаграм се убрзано развија и расте, потврђујући да је фотографија доминантни дигитални формат који данас корисници радо конзумирају и још радије их деле са својим пријатељима. На нашем профилу с пуно љубави објављујемо фотографије наших пријатељица и купаца у Bleyzer моделима. Иначе, другарице уживају да нам буду модели.
Колико вам сајт значи у пословању?
Даниела Драганов: Онлајн шоп нам је веома користан. Повећана посећеност сајта дешава се у периоду сезонских снижења. Наше клијенткиње су углавном запослене жене, мајке, с много обавеза и активности током дана, и одговара им онлајн куповина, посебно када је у аутлету неколико комада њиховог омиљеног модела.
Узгред, достава за наше купце широм Србије је бесплатна за све поруџбине преко сајта.
Зашто сте изабрали .rs домен?
Даниела Драганов: Кад год бих куповала неки комад гардеробе с италијанског или француског сајта, њихов домен би увек био домаћи, као својеврсни доказ порекла производње. И то ми се допало, па сам отуда и одабрала .rs домен.