U protekle dve godine videli smo da e-komerc doživljava „bum“, da sve više preduzeća ima onlajn prodavnice i oslanja se na onlajn prodaju, međutim, nemaju svi podjednako dobre rezultate, niti dobijaju maksimum u odnosu na uloženo vreme i novac.
Ivana je objasnila ključne principe, ali i pokazala konkretne primere i postupke koji prave razliku i vode do povećanja prodaje.
Ivana je govorila o 13 ključnih metrika koje svaki e-šop treba da prati i principima na koje se treba fokusirati prilikom onlajn prodaje (pravilo 80-20, stopa konverzije od 10%, pravilo 90-10, princip „jednostavno, ali dobro“, itd).
U nastavku vebinara Ivana je govorila o busterima konverzije:
- neizostavnim elementima „prvog ekrana“;
- značaju naslova proizvoda koji se prodaju;
- opisu proizvoda koji pored karakteristika mora da sadrži benefite proizvoda;
- značaju adekvatnog CTA dugmeta;
- važnosti motivacije kupaca da ostavljaju recenzije;
- kako struktuirati korpu i ukloniti nepotrebne korake do finalizacije kupovine.
Ivana je dala i napredne savete za povećanje stopa konverzije koje možete potražiti u prezentaciji sa vebinara ili pogledati na snimku.
Preuzmite prezentaciju.
Pogledajte snimak vebinara i potražite savete za povećanje prodaje na svojoj onlajn prodavnici.