Koncept upotrebe podataka u marketingu je verovatno jedan od najčešće pominjanih. Ali, šta to u stvari znači? Koji su to podaci koji se koriste u različitim marketinškim disciplinama i kakva je njihova uloga u planiranju aktivnosti?
Lazar Džamić, brend i kreativni strateg s dugogodišnjim iskustvom, govoriće o devet korpi podataka koje čine 'pejzaž' marketing podataka u svakom razvijenom marketing sistemu. Pratite pitajte.rs vebinar 3. decembra od 20 časova i saznajte kako upotreba podataka može pomoći razvoju vašeg poslovanja.
Lazar je i jedan od najpoznatijih brend i marketing edukatora u regionu, sa više od 20 godina strateškog marketinškog iskustva na jednom od najkonkurentnijih tržišta na svetu. Jedan od najtraženijih domaćih trenera za digitalnu marketing transformaciju, i sarađuje sa nekim od najvećih domaćih i regionalnih klijenata kao što su Telenor, Merkator, Adidas, Erste Banka i drugi. Lazar je bivši Head of Brand Planning u Guglovom kreativnom ‘think tanku’ ZOO u Londonu, gde je osnovao tim za brend strategiju i uveo u industriju, po prvi put u svetu, novu funkciju Creative Data Scientist. Pre Gugla, Lazar je držao funkcije direktora za strategiju u nekoliko londonskih kreativnih agencija i bio je jedan od prvih digitalnih stratega u Britaniji. Radio je na kampanjama i programima za neke od britanskih omiljenijih brendova, kao što su Tesco, John Lewis, Waitrose, Virgin Holidays, Nando’s itd.
Predavač je na katedri za Digitalni marketing na Fakultetu za medije i komunikacije u Beogradu (FMK), na Business School Lausanne (BSL) i na Ekonomskom fakultetu u LJubljani. Bivši je član Kreativnog saveta srpske premijerke, u kom je pomagao u različitim aspektima razvoja srpskih kreativnih sektora, kao i bivši konsultant za kreativne industrije Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Predavač je na marketing modulu regionalne PwC Mini MBA akademije, bivši novinar, saradnik Gardijana i hit autor u Srbiji. Čest je predavač i govornik na domaćim i svetskim konferencijama na temu digitalnog marketinga i brend pripovedanja.
Pitanja Lazaru Džamiću o tome šta od podataka, zašto i kako da koristite u marketingu postavite putem ovog linka.
Vebinar pratite na našem YouTube kanalu.
O pitajte.rs vebinarima
Organizujemo ih sa ciljem da ponudimo odgovore na brojna pitanja o poslovanju na internetu. Zato svakog prvog petka u mesecu od 20 časova možete da pratite vebinare na kojima će izabrani stručnjaci govoriti o različitim izazovima koje onlajn biznis donosi, ali i odgovarati na konkretna pitanja iz oblasti za koju su stručni, a koja postavljate vi! Iz meseca u mesec bićete u prilici da pratite predavanja na odabrane teme koje, takođe, možete da predložite.
Pratite naše sadržaje na domen.rs i objave na društvenim mrežama da biste saznali teme predstojećih vebinara, postavili pitanja predavačima ili predložili teme/predavače. Ili se prijavite na naš njuzleter Domenske vesti i sve navedene i brojne druge informacije stizaće jednom mesečno u vaš inboks.