O ovoj temi govori Danijel Milošević, brend strateg i kopirajter.
Iako sve statistike pokazuju da gotovo polovina posetilaca odmah sa početne veb-strane na sajtu poseti stranu O NAMA, u praksi mnoge kompanije zapostave njen sadržaj i ,,odrade'' je pro forme. Zašto ovo nije dobar pristup i kako najbolje iskoristiti ovu veb-stranu u vašem poslovanju otkriva nam Danijel Milošević.
Danijel Milošević je kopirajter i brend strateg koji radi pretežno sa tehnološkim kompanijama i traži srž njihovog postojanja (zato mu se i firma zove Meaning ).
Filolog germanista po struci, sa dugogodišnjim iskustvom u prevodilačkom, nastavničkom i lektorskom poslu. U jednom trenutku se zapitao "Ko piše ovo što prevodim? " i tako je završio u marketingu.
Na ovom vebinaru ćete saznati:
- Zašto je stranica O NAMA zapravo skrivena prodajna stranica
- Koje su najčešće greške
- Kako da je dobro napišete nezavisno od sektora, industrije ili korporativnih smernica za komunikaciju
Ukoliko vam je ova tema zanimnjiva i korisna, pogledajte 3. maja u 20 časova premijerno izdanje pitajte.rs vebinara na Jutjub kanalu RNIDS-a.
Pozivamo vas da u komentarima postavite pitanja vezano za ovu temu, a Danijel će se potruditi da na njih odgovori tokom trajanja vebinara.
Narednih meseci očekuju nas novi vebinari, a vi predložite predavače i pripremite pitanja. Pogledajte i druge pitajte.rs vebinare.