Михаило Поњавић доноси преко две деценије дугог искуства у продаји и дигиталном екосистему. Тренутно ради као генерални директор у еПонуди, водећој српској платформи за паметну куповину и поређење цена. Током своје каријере био је на кључним позицијама у неколико компанија које су снажно повезане са дигиталним екосистемом.
Присуствујемо тектонским променама које ће задесити дигитални маркетинг какав познајемо у години пред нама. На изазове ће се одговарати инвестицијом у нове технологије, партнерства као и нове канале комуникације. Један од канала који се издваја својим рапидним растом и развојем је Retail Media, која куца на врата и на нашем тржишту.
Питања на која ћемо добити одговоре у овом вебинару су:
1. Колико је тешко придобити пажњу корисника на интернету?
2. Којим маркетинским алатима покушавамо да идентификујемо корисника?
3. Шта је Retail Media?
4. Које су процене величине инвестиције у овај канал оглашавања?
5. Какве су могућности и метрике огласавања у Retail Media каналима?
6. Какви изазови нас очекују?
Уколико вам је ова тема занимњива и корисна, погледајте 7. фебруара у 20 часова премијерно издање pitajte.rs вебинара на Јутјуб каналу РНИДС-а.
Позивамо вас да у коментарима поставите питања везано за ову тему, а Михаило ће се потрудити да на њих одговори током трајања вебинара.
Наредних месеци очекују нас нови вебинари, а ви предложите предаваче и припремите питања. Погледајте и друге pitajte.rs вебинаре.
Пратите наше садржаје на domen.rs као и објаве на друштвеним мрежама да бисте били у току са свим корисним и занимљивим садржајима које објављујемо, као и да бисте сазнали теме предстојећих вебинара. Или се пријавите на наш њузлетер Доменске вести и све наведене и бројне друге информације стизаће једном месечно у ваш инбокс.