Оглашавање на друштвеним мрежама, пре свега Фејсбуку и Инстаграму, подразумева много више од једноставног, а популарног boost post-а. Током pitajte.rs вебинара Александар Радукин, digital performance manager и суоснивач дигиталне креативне агенције Homepage, говорио је о томе како поставити добар темељ – имати функционалан сајт, добро заштити своје налоге и стално бринути о безбедности истих, а затим упознати сам алат са којим се ради. Говорио је о функционалностима Business manager-a и Ads manager-a, о избору адекватних циљева кампања које се постављају, начину на који се бирају циљне групе и улози Фејсбук Пиксела.
Током излагања указивао је на замке мрежа због којих се може доћи у ситуацију да се заиста „бацају паре“ и објашњавао да је за овладавање „машином“ потребно знање, али и стрпљење, што по себи значи улагање, али улагање које се исплати.
Истакао је да Фејсбук нуди више од 200 параметара путем којих је могуће таргетирати публике, а да је стално тестирање одговора изабраних публика на понуду која се даје, садржај који им се пласира пут који води до добрих конверзија. Говорио је о неколико параметара на основу којих се може закључити да ли кампање раде у корист бизниса који их реализује – да ли постоји ликвидност, да ли се остварује зарада, да ли је и колико пута враћен износ уложен у оглашавање (ROI, ROAS) итд.
Александар је одговорио на следећа питања публике:
- Како ће се најава Гугла о укидању third party cookies одразити на интернет оглашавање какво данас познајемо, када више не буде могуће класично таргетирање?
- Због чега Ads manager на Фејсбуку више не ради свој посао као и пре и које су солуције за ову годину?
- Шта мислите о коришћењу софтвера попут Social Bladе и сл. као помагала за боље таргетирање, хештаговање и сл.
- Како се долази на органски начин до пратилаца на Инстаграму и Фејсбуку?
Преузмите презентацију са вебинара 9 савета за паметно оглашавање на друштвеним мрежама.
Погледајте снимак вебинара:
Наредних месеци очекују нас нови вебинари, а ви предложите предаваче и припремите питања. Погледајте и друге pitajte.rs вебинаре.
Пратите наше садржаје на domen.rs, објаве на друштвеним мрежама и Јутјуб канал РНИДС-а да бисте сазнали теме предстојећих вебинара. Или се пријавите на наш њузлетер Доменске вести и све наведене и бројне друге информације стизаће једном месечно у ваш инбокс.