Априлско издање pitajte.rs вебинара премијерно је приказано у среду, 3. априла у 20 часова. Тема којом смо се овог пута бавили је сегментирње публике и како понудити клијентима боље таргетирање.
Гост вебинара био је Александар Петковић, Growth Director @ Wireless Media Group.
Александар Петковић је студирао на Електронском факултету у Нишу где је дипломирао и стекао мастер диплому на смеру за рачунарску технику и информатику. Иза себе има дугогодишње агенцијско искуство у вођењу дигиталних пројеката и кампања, као и у креирању широког спектра дигиталних стратегија за клијенте различитих величина и из различитих индустрија. Након успешног двогодишњег мандата као Извршни директор IAB Serbia, каријеру започиње на МОНДО порталу у оквиру Adria Media Group система, a тренутно обавља функцију Growth директора. Предавач је на Факултету за Медије и Комуникације на предмету “Бизнис модели у онлајн медијима”.
Нестанак 3rd party колачића поставља питање како ће то утицати на учинковитост таргетирања у кампањама и шта то значи за дигиталне медије који ће кроз сегментирање своје публике морати да понуде алтернативу Гугл и Мета оглашавању. Док истражујемо и разумемо последице овог изазова, кључно је да схватимо како ће нова правила обликовати стратегије оглашавања, али и како ће се читава индустрија прилагодити новим околностима како би осигурала континуирану ефикасност оглашавања и таргетирања циљане публике.
Jош пуно корисних савета релевантних за ваше пословање можете погледати на снимку вебинара: