У среду, првог дана фебруара, одржан је pitajte.rs вебинар под називом ''Брендови који пркосе''.
На вебинару је било речи о брендовима који су одбацивали стереотипе, пркосили очекиваном и излазили из своје зоне комфора, а о овој теми говорио је Душан Симић, директор за стратешко планирање у агенцији Communis.
У овом издању вебинара Душан нам је дао одговоре на следећа питања:
• Шта је антитеза у комуникацији и како долазимо до ње?
• Које све факторе треба да узмемо у обзир приликом њеног формулисања?
• Које су позитивне стране њеног коришћења?
• Који брендови и на који начин су применили ову методологију?
На вебинару је дато доста примера у којима брендови користе антитезу у својој стратегији комуникације, и верујемо да ће вас инспирисати да и ви размишљате о промоцији бренда на мало другачији начин.
Jош пуно корисних савета релевантних за брендове можете погледати на снимку вебинара:
Наредних месеци нас очекују нови вебинари, а ви предложите предаваче и припремите питања. Погледајте и друге pitajte.rs вебинаре које смо до сад реализовали.
Пратите наше садржаје на domen.rs, објаве на друштвеним мрежама и Јутјуб канал РНИДС-а, а можете се пријавити и на наш њузлетер "Доменске вести" и све информације стизаће једном месечно у ваш инбокс.