Ово је место где ћете имати прилику да чујете одговоре на нека од најважнијих питања када се ради о вашем пословању. Овог пута гост је маркетинг стратег, Владимир Церић, који нам је дао одговоре на питања из области Content marketingа.
Владимир Церић је саобраћајни инжењер, бивши (IT) новинар који се бави креирањем садржаја више од 20 година. Преко 15 година ради у маркетингу, а специјализовао се за рад са технолошким компанијама. Неке од компанија са којима је радио су Siemens, Microsoft, Samsung, GFI Software, Adverity, као и многе друге.
Са њим смо причали о битним стварима у Content marketingu и добили одговоре на следећа питања:
1. Зашто компаније користе Content marketing?
2. Које су предности и мане Content marketinga?
3. Да ли се исплати улагање у Content marketing?
4. Еволуција Content marketingа, на чему је био фокус раније, а на чему је сада?
5. Савет: на шта треба да се фокусирају мала и средња предузећа када је Content marketing у питању?
Погледајте интервју и не пропустите да чујете одговоре на ова кључна питања за ваше пословање.