Лазар Џамић, наш дигитални стратег из Лондона (Head of Brand Planning у Google ZOO EMEA), одржао је предавање на Конференцији ДИДС 2013 у Београду.
У свом предавању он говори да је појавом нових дигиталних медија, највећим делом базираних на интернет технологијама, маркетинг какав знамо из Котлерових књига дефинитивно отишао у „вечна ловишта“. Замењен је новим комплекснијим, разбијенијим, оркестриранијим и, у великој мери, дигиталним маркетингом. Он се у развијенијим земљама све чешће и не зове маркетинг. Лазарево предавање води кроз 10 великих трендова који показују како се и зашто то десило, и како је то довело до промене понашања потрошача, брендова који са њима комуницирају и агенција које им у томе помажу. Дигитални простор је постао први мета-медиј...